Welkom op mijn nieuwe blog, hier staan al mijn zelfgemaakte breiwerkjes. Soms geef ik ze weg maar ook verkoop ik ze en dan gaat de gehele opbrengst naar het goede doel. De Stichting Ayubowan, dat is een Stichting die zich inzet voor de kinderen in Sri Lanka.

Bij de breiwerkjes komt 2,50 verzendkosten.

Veel plezier met het kijken op mijn blog.




vrijdag 23 juli 2010

Nog een wintersetje

Nog een lekker warm wintersetje voor Barbie, de kleur van de trui komt weer terug in het rokje. Prijs 7,50 Euro

2 opmerkingen:

  1. Schattig weer. Leuk setje hoor, hoewel wij hier op dit ogenblik meer in een zomerse stemming zijn...haha
    Ik moet op dit moment even niet denken aan zo een dikke trui...
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lidia, ik heb je zojuist een blog award gegeven. Het staat op mijn blog. Ik hoop dat je heeel veel gaat verkopen!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen