Welkom op mijn nieuwe blog, hier staan al mijn zelfgemaakte breiwerkjes. Soms geef ik ze weg maar ook verkoop ik ze en dan gaat de gehele opbrengst naar het goede doel. De Stichting Ayubowan, dat is een Stichting die zich inzet voor de kinderen in Sri Lanka.

Bij de breiwerkjes komt 2,50 verzendkosten.

Veel plezier met het kijken op mijn blog.




maandag 2 augustus 2010

Even vertellen

Ik wil jullie even laten weten dat ik deze week een Blog Award heb gekregen van Annemarie, van http://annemariesbreiblog.blogspot.com/ Moeten jullie ook eens kijken want zelf heeft ze ook een geweldige site.
Ik zal dat Blog Award ook doorgeven , niet makkelijk want er zijn zoveel mooie blog's.
Daarover later meer.

1 opmerking:

  1. Is zeker een mooie site....
    En wat leuk van Annemarie om je een award te geven. Heb je ook verdiend hoor!!
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen