Welkom op mijn nieuwe blog, hier staan al mijn zelfgemaakte breiwerkjes. Soms geef ik ze weg maar ook verkoop ik ze en dan gaat de gehele opbrengst naar het goede doel. De Stichting Ayubowan, dat is een Stichting die zich inzet voor de kinderen in Sri Lanka.

Bij de breiwerkjes komt 2,50 verzendkosten.

Veel plezier met het kijken op mijn blog.




dinsdag 28 december 2010

Mededeling

Hallo iedereen die mijn site volgt en vooral mijn lieve volgers, helaas ga ik met deze site stoppen.
Ik heb een webwinkel geopend en hoop daar weer wat te gaan verkopen voor het goede doel de Stichting Ayubowan.
Iedereen bedankt voor het volgen van mijn site.

Hier komt de link naar mijn webwinkel, http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/thebarbietailor/

Ik hoop dat jullie daar ook een kijkje willen nemen.De links van jullie die hier stonden staan ook weer in mijn webwinkel.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lidia,
    Gefeliciteerd met je mooie webwinkeltje. Ziet er schitterend uit. Veel succes gewenst met de verkoop van je spulletjes voor de stichting.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk.
    veel succes met de verkoop.
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen